mandag den 12. august 2013

Farvel til flere kilo

Ih jeg sidder her med ekstra rank ryg. Efter en uge hvor jeg føler jeg virkelig har gjort det godt, blev jeg seriøst belønnet. Op på vægten det gik og BOM minus 1,6 kilo. Så nu vejer jeg hvad jeg vejede før jeg stoppede med at ryge. :)

Havde godt nok ikke forventet at tabe så meget, især ikke når man tænker på hvor tæt jeg nu er på min ideelvægt.

Jeg har nu 4,4 kilo ned til mit næste delmål, hvilket jeg føler mig rigtig godt rustet til. Har endelig knækket koden til hvordan jeg taber mig bedst, så skal jeg bare holdes igang. Mit mål forbliver det samme: at tabe omkring 500gr.
Syntes det er meget realistisk, men må indrømme at jeg bare at taknemmelig hvis vægten går ned! Har virkelig siddet fastlåst så længe på den vægt jeg nu er nede på igen. Så lidt nervøs er jeg da. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar