fredag den 9. august 2013

Kyllingekødsovs med lynkartofler

Åh jeg har lige spist en af de mest velsmagende retter jeg  har lavet efter jeg har startet kampen mod kiloene på ny! Kyllingekødsovs med lynkartofler.
Det smagte virkelig skønt og man kunne bestemt ikke smage hvor sundt det var.

Bedst af alt er jo så at det er så enkelt at lave.

Kødsovsen: Lav en kødsovs som du kan lide den (Eller brug Dolmio som indeholder få kalorier) men brug hakket kyllingekød i stedet for oksekød. Der skal ikke tilsættes fedtstof, brug lidt ekstra kræfter på at røre i kødet konstant imens det bliver brunet.

Kartoflerne blev lavet i microbølgeovnen, er virkelig fan af den metode! Jeg hakkede lidt hvidkål og løg og lagde ved... og selvfølgelig godt med hvidløg. Mums!


Skal jeg lige gøre det hele endnu bedre (som om det ikke er godt nok at det er super nemt og faktisk ret billigt!) en portion magen til min her indeholder kun omkring 200 kalorier!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar