mandag den 5. august 2013

Sunde skyr ispinde

Jeg ELSKER is og tænkte derfor at jeg ville forsøge mig med at lave nogle sunde ispinde. Det mangler jeg nemlig virkelig i denne varme ;)

Ingredienser:
100 gram Cheasy Vanilje yoghurt 0,1% *40 kalorier*
100 gram Cheasy drikkeskyr jordbær og granatæble *45 kalorier*
1/5 tsk Isis Perfect Sød (eller et andet sødemiddel uden kalorier) *0 kalorier*

Bland alle ingredienserne i en skål og hæld dem derefter i nogle isforme eller plastik krus med en teske som pind, du kan sætte skeen fast med sølvpapir, så den stadig står i midten ;) Der er til 4-6 is her. Jeg lavede en lidt mindre portion, men delte det kun op i 2 is og det var alt alt for meget!
Stil isene i fryseren og vent!

Hvis du har lavet dem i plastik krus kan du bare klippe i kruset og på den måde få isen ud. :)

De smager selvfølgelig ikke af en stor kaloriebombe som Magnum, men jeg syntes faktisk de blev super gode! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar