onsdag den 7. august 2013

Hyggelig motion

Motion behøver ikke altid at være en sur pligt. I dag valgte jeg at sætte den ene af hundene op i cykelkurven og cykle en hyggelig tur sammen med min mand. Jeg fik forbrændt næsten 500 kalorier og det var bare hammer hyggeligt! Har næsten hel dårlig samvittighed fordi jeg ikke føler jeg har lavet min daglige motion hehe.

Vi cyklede ud i skoven og ned til vandet hvor vi holdt en pause så vi lige kunne få en tår vand. Udsigten er utrolig smuk derude! Se selv:

Overvejer at tage mit spejlrefleks med næste gang ;) Det giver altså nogle noget bedre billeder end mobilen gør og der er så utroligt smukt derude. :) 

Tog også et billede af et styk meget glad hund, der virkelig nød turen! Han skal helt klart med en anden god gang. Ville ønske min cykelkurv var meget større så jeg kunne have alle tre  med hver gang :)

1 kommentar:

  1. Nååårh, det er min lille Chui! Savner ham! Lyder ellers dejligt med en cykeltur!

    SvarSlet