lørdag den 3. august 2013

Så skal der blogges!

Det er altid dejligt at dele opskrifter, madlavning, programmer, succes osv. med andre og hvilken bedre måde findes der end at blogge? 
Så derfor: HEJ!

Jeg er fornyligt gået i gang med en ny og langt sundere livsstil. Efter at have tabt 30 kilo begyndte jeg at falde tilbage i de gamle rammer. Det er sket en gang før, hvor jeg havde tabt endnu flere kilo! Denne gang skal det være løgn! Jeg VIL være sund! Så trøstespisning er skiftet ud med træning, smør med agurker (og yes, det virker!)  og generelt er alle de dumme vaner smidt for døren, også rygningen ;) (WUHU!!)

Pt. er jeg i gang med et såkaldt "challenge" faktisk intet mindre end 2 af slagsen! En til arme og en til mavsen (der altså ikke just er bikinilækker efter alt den træste spisning!)

Her er de 2 challenges som jeg kæmper mig igennem for tiden. Lige nu er jeg på dag 3. :) 


Her på dag 3 kan man godt mærke at nogle af tingene begynder at blive lidt hårde, men det er ok! Smerte er jo svaghed der forlader kroppen ikk'? ;)


Nu hvor jeg er i gang kan jeg jo lige vise hvad jeg fik til mad i dag: Stegt kylling med gulerødder og en lille æggekage. Alt i alt kun 294 kalorier og jeg blev endda rigtig dejlig mæt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar